Становлення «Імператорського кравця»
Історія київської філії компанії тісно пов’язана з іменем її керівника – Стіва Кріплані. Перший офіційний офіс на території України з’явився у 2005 році, хоча зацікавленість у нашій країні виникла трохи раніше. Але про все по черзі.
«Імператорський кравець» – це компанія, яку заснував Семмі Котвані, що входить в топ-10 кращих ательє світу. Він починав свій бізнес в Індії, навчався в дизайнерських школах Лондона, набирався досвіду в кращих кравців. Зараз його компанія має філії в країнах СНД, в тому числі в Україні. Управляти столичним ательє він запропонував своєму двоюрідному брату Стіву, який з радістю взявся за роботу.
На той час Стів Кріплані вже зумів спробувати себе в різних сферах діяльності, починаючи від помічника батька до засновника власного бізнесу. Однак він прагнув відкривати інші грані й, на запрошення брата, приєднався до нової для нього галузі – кравецтва. Він поступово осягав ази даної професії в московській філії.
На початку 2000-х років у фірми вже налічувалося кілька десятків клієнтів з України. Брати періодично приїжджали до Києва у відрядження, знімали мірки, знайомили замовників зі зразками та колекціями одягу. Потім знову поверталися, щоб привезти готові вироби. У такому форматі вони працювали кілька років.
Авторитетність фірми серед її клієнтів росла: замовником також був один із президентів. З огляду на всі обставини, виникла необхідність в постійному офісі. На той час Стів Кріплані встиг полюбити Київ, який нагадував йому Батьківщину. Саме тому він охоче взявся за роботу в нашій столиці.
-
Сучасне ательє
Клієнт, який вперше вирушає на примірку, може трохи розгубитися, шукаючи вхід. У компанії немає барвистої неонової вивіски або інших привабливих знаків. Все досить стримано і мінімалістично. Річ у тім, що «Імператорський кравець» не потребує подібних деталей, оскільки більшість відвідувачів – це постійні клієнти, які добре знають дорогу. Керівник вважає, що найкраща реклама – це самі замовники, які передають іншим людям інформацію про ательє.
Власник особисто приймає кожного гостя й безпосередньо бере участь у всіх процесах виробництва одягу на замовлення. Компанія шиє: чоловічі костюми, сорочки, штани, жилети, смокінги. Також кравець пропонує на вибір такі додаткові аксесуари, як запонки, метелики, краватки, нагрудні хустки і т.д. Крім того, можна замовити взуття ручної роботи.
-
Наші клієнти
Авторитетність, повага серед людей і швидкоплинна поява нових світових тенденцій спонукають ательє до постійного розвитку. Оскільки клієнтами є абсолютно різні люди, в тому числі політичні діячі, бізнесмени, шоумени, артисти та представники інших професій, всі вони мають різні погляди і, безсумнівно, потреби у видах костюмів. Наприклад, телеведучому необхідно мати яскравий образ, що запам’ятовується, в той час як політик не повинен виходити за рамки ділового дрес-коду. Таким чином, чоловіки можуть вибирати серед англійського та італійського стилів.
З огляду на сучасну націленість на спрощення, фірма також розробляє одяг в стилі смарткежуел, що до вподоби багатьом молодим людям. Крім того, нерідко чоловіки приходять разом зі своїми супутницями життя. Безумовно, жінка здатна, як ніхто інший, порадити коханому найкращий варіант. Нерідко представниці прекрасної статі виявляють бажання теж отримати костюм від кравця. Це один з напрямків, в якому компанія також планує розвиватися, переходячи від експериментального пошиття жіночого одягу до налагодженого виробництва.
-
Особливості роботи
Компанія ставиться до кожного, хто звертається за її послугами, не як до джерела доходу, а, в першу чергу, як до дорогого гостя або старого друга. Спілкування проходить в затишній атмосфері в ательє. Для власника важливо, щоб чоловіки могли оцінити рівень сервісу, тому можливі зустрічі в будь-яких інших місцях, в тому числі вдома або в офісі клієнта.
В першу чергу господар закладу враховує фізіологічні особливості відвідувача: колір волосся, відтінок і форму обличчя, колір шкіри, тип фігури. Наступним кроком, він розпитує візитера про його роботу, стиль життя. Все це допомагає створити загальне уявлення про чоловіка. Беручи до уваги отриману інформацію, пропонуються різні зразки тканин, вибирається фасон костюма. Далі обговорюються інші нюанси: кількість ґудзиків, тканина для підкладки, колір ниток для обшивки петель і т.д.
Черговий етап – це створення індивідуального лекала, передбаченого bespoke технологією, яка повністю відображає фігуру відповідно до знятих мірок. Далі, після декількох тижнів очікування, замовник приходить на примірку й оцінює свій новий одяг.
Принципи «Імператорського кравця»
Кожна шаноблива компанія має певні правила й поняття про пошиття чоловічого одягу на замовлення. Вони виробляються роками на основі досвіду та професійних поглядів кравця.
-
Довічний догляд за одягом клієнта
Довічний догляд за одягом, створеним «Імператорським кравцем». Безкоштовна заміна комірів, манжетів, профілактична хімчистка раз на пів року.
-
Кожен клієнт – ВІП-персона,
яка отримує належну увагу та відмінний сервіс, незалежно від профілю, соціального статусу та ін.
-
Смакові побажання клієнта
Кравець втілює в життя тільки ті ідеї, які, на його погляд, підходять замовнику. Він завжди враховує побажання, але не може дозволити собі приступати до варіанта, який абсолютно позбавлений смаку. Репутація – це те, чим дорожить кравець.
-
Якість – понад усе
Фірма не виключає відмову клієнту через те, що вона не встигає на належному рівні виконати замовлення. Кравець не шиє неякісні речі.
-
Концентрація на сервісі
Планування зустрічей і примірок таким чином, щоб все було комплексно й економно з точки зору часу.
-
Виїзд кравця
Можливий виїзд кравця у великі міста України для особистої зустрічі з замовником та обговорення всіх деталей.